Kalendář: Julie Caplinová v Praze

 Autorka romantických útěků v Praze


Ahoj čtenáři,

ve čtvrtek 19. května se konala veřejná autogramiáda autorky romantických útěků Julie Caplin alias Jule Wake v Arkádách Knihy Dobrovský. Jak už víte, autorku mám moc ráda, a její knihy doporučuji, bohužel jsem ale na setkání s ní jít osobně nemohla. Proč? To se hned dozvíte.


Jelikož jsem od manžela chytila covida, musela jsem být doma v izolaci, protože mi to těsně o dva dny nevyšlo. Asi si dovedete představit, že mě to moc mrzelo, a dokonce jsem si doma poplakala. Naštěstí se můj Radim nabídl, že tam zajde místo mě a autorky se optá na moje otázky. Chudák stál dvě hodiny ve frontě, ale nevzdal to a vyčkal si na svůj okamžik, kdy mluvil s autorkou, vyfotil ji a nechal mi mé knihy podepsat

Mé podepsané knihy

obrovská dvouhodinová fronta

usměvavá Julie Caplin

byla skvělá, i po těch úmorných hodinách a horku

Žádné komentáře

Albatros