Recenze - Disney Pixar Kouzelná sbírka pohádek

Autor: Walt Disney
Originální název: Pixar - Storybook Collection
Rok: 2023, V ČR: 2023
Počet stran: 205
Překlad: Irena Steinerová
Ve spolupráci: Albatrosmedia

S pohádkami o oblíbených animovaných hrdinech bude usínání kouzelné dobrodružství! Ponořte se s dětmi do kouzelného světa pohádek a zpříjemněte si společné chvíle před usnutím čtením o oblíbených animovaný hrdinech! Prozkoumejte neobyčejnou továrnu Příšerek, s. r. o., zjistěte, jak kovboj Woody a Pastýřka zachránili ztracenou hračku, pomozte Lucovi najít ten nejlepší dárek nebo objevujte tajemné hlubiny oceánu s Nemem a jeho přáteli. Zažijte před spaním nezapomenutelné dobrodružství s příběhy na motivy filmů od Pixaru!

Další krásná sbírka pohádek, tentokrát s hrdiny z filmů Pixar bude krásně sedět do vaší poličky k dalším sbírkám, například Usínací sbírka pohádek

Miluji Disney pohádky a sbírky pohádek, které vycházejí mě opravdu moc baví. Nový rok jsem začala zatím nejnovější sbírkou a tentokrát s hrdiny ze studia Pixar. Nejedná se o klasické filmové příběhy, ale o zcela nové pohádky.

Kouzelná sbírka pohádek přináší celkem 12 nových příběhů se starými hrdiny z filmů Toy Story, Příšerky s. r. o., ovšem kromě těch starších přináší také pohádky s novými hrdiny z filmů Coco, Duše, nebo Luca a spousty dalších. V pořadí sedmá - v tomto provedení šestá sbírka krátkých pohádek, které jsou ideální jako čtení před spaním. Pokud jste některou z filmů neviděli vůbec nevadí, jelikož s hrdiny prožijete zcela nové dobrodružství.

Úvodní pohádka vypráví o hrdinech z filmu Frčíme s názvem Neohrožená maminka, kdy Laura své chlapce bude ochraňovat na dobrodružné výpravě nejen před obrovským pavoukem. Zpátky na Zemi je krásný příběh s Vall-im a Evou, který navazuje na úspěšný film. Na Kapitána čeká těžká úloha jak pomoct lidem znovu žít na Zemi. Zatímco Vall-i je šťastný jako blecha, protože konečně není sám, Eva se cítí malinko ztracená, protože její životní úkol již splnila. Pepita a Dante zasahují se s hrdiny z filmu Coco podíváme zpátky do malého mexického městečka Santa Cecilia. Blíží se velký svátek Día de los Muertos neboli Den zesnulých, který poprvé bude pro rodinu Riverových vzpomínat nejen na babičku Coco ale především na jejího tatínka Hectora.

Plnou parou do cíle! je příběh s oblíbeným Bleskem a Kubárek z filmů Auta. Bleska McQueena čeká historicky první Rally v Černém lese. Blesk se chystá trénovat ale obává se nejrychlejšího a nejděsivějšího strašidla Waldgeistera. Moje zážitky z prázdnin by ráda vyprávěla holčička Boo z Příšerek s. r. o., ale nemá fotografie ani vtipnou historku se kterou by se ráda pochlubila. Naštěstí je tu Mike a Sally, kteří něco vymyslí. Joe Gardner z filmu Duše se s vámi podělí o svůj Filmový příběhDen s maminkou Helen s rodinkou Úžasňáků si užije celá rodina. Po delší době si děti konečně užijí svou maminku, která kvůli pracovním povinnostem měla spoustu práce. Helen měla prožít pěkný holčičí den se svou dcerkou, ale trošku se vše zkomplikuje, když se v obchodním centru setkají s lupičem.

Kapela Riley & Bing Bong je dobrodružství z filmu V hlavě. Riley a její imaginární kamarád Bing Bong mají kapelu. A co její emoce říkají na tento nápad? Každá něco jiného. Vzteku například přijde nesmírně hlasitá, Strach byk zase nervózní z hudebních nástrojů. A co teprve, když Riley napadne, že by společně mohli vyrazit na turné! To bude emoční bouře. Pikáš, Dory! je hra na schovávanou, ale Dory v polovině počítání zapomene, co vlastně počítala. Chvilkama si sice vzpomene, že hraje hru, ale najít všechny kamarády pro ni nebude vůbec jednoduché. A to tuto hru tolik miluje! Nové poslání Woodyho je seznámit hračky s novým kamarádem Vidlíkem. Jenže Vidlík byl vyrobený z odpadků a nechtěl být hračkou. Proto se rozhodl utéct, ale to Woody nemůže dopustit. Arlovo narozeninové dobrodružství z Hodného dinosaura. Příběh o dinosauří rodince a jejich dobrodružství když chystali narozeninový piknik. Dárek pro Giulii chystají její kamarádi z filmu Luca pro svou kamarádku, která se s koncem léta vrací domů.