Recenze - Náš manžel

JEDEN MANŽEL A TŘI ŽENY | JEDEN POHŘEB 


Autor: Jo Jakeman
Orig. název: Sticks and Stones
Pořadí v sérii: #
Rok: 2018, v ČR: 2019
Počet stran: 304
Nakladatelství: motto
Překlad: Lucie Libovická
Moje hodnocení: ✶✶✶✶

Tři různé ženy spojuje jediné: stejný muž. Imogen opustil Phillip kvůli mladší a hezčí ženě. Během nepříjemného rozvodového řízení se u ní najednou objeví a vyhrožuje, že ji připraví o syna, jestli do konce měsíce nezmizí z jejich domu. Vyděšená Imogen provede něco šíleného. A pak jí nezbývá než bojovat o život. Nečekané spojence najde v bývalé a budoucí ženě svého manžela. Všechny se chtějí pomstít…






POSTAVY:
Imogen - matka Phillipova syna a zároveň jeho druhá manželka, s Phillipem se rozvádí ale nechce připravit syna o střechu nad hlavou
Phillip Rochester - navenek působí jako příkladný manžel, ovšem skutečnost může být jiná
Ruby - první manželka Phillipa
Naomi - současná přítelkyně a snoubenka Phillipa

OBÁLKA:
České vydání dostalo svou obálku i vlastní název. Vlasy na obálce sice působí trochu uměle, ale i tak se mi obálka líbí. Krásně vystihuje zápletku knihy. Tři na první pohled různé ženy jsou hlavními hrdinkami příběhu. 

FILMOVÉ HODNOCENÍ:
-


MOJE HODNOCENÍ:
Thrillery mám opravdu ráda a čím dál častěji je vyhledávám. Na Našeho manžela jsem se opravdu hodně těšila. Proto jsem se do ní pustila hned co jsem mohla. A přečetla jsem ji za jeden jediný den. 

Náš manžel vypráví o třech ženách, které jsou si na první pohled nesmírně rozdílné. Jejich jediným pojítkem je muž - Phillip Rochester, exmanžel, manžel a snoubenec každé z nich. Každá s ním cosi prožila. V prvních stranách příběhu se ocitáme spolu s hrdinkami na Phillipově pohřbu. Co se ale doopravdy stalo a co ženy tají? 

Imogen, hlavní ženská hrdinka je matka šestiletého chlapce, která se touží rozvést se svým mužem Phillipem. Jejich manželství krachlo kvůli tomu, že Phillip nešel daleko pro ránu. Před Imogen měl Phillip Ruby, která stále na svém exmanželovi lpí a nedá na něj dopustit. A v současné době žije s Naomi. Ani jedna z nich si nebyla nikdy nijak blízká a vlastně se vůbec neznaly.

Přiznám se, že když jsem na obálce četla slova o pomstě, měla jsem od knihy vcelku jiná očekávání. Ovšem nakonec je dobře, že jsem nedostala, co jsem čekala. Kniha mě nesmírně bavila a četla se mi sama. Po delší době musím právě Našeho manžela doporučit jako velmi ale velmi povedený thriller, který se četl doslova sám.

Kniha má jen 300 stran, což je nejlepší možná délka pro knihu tohoto žánru. Hlavní hrdinky - tři ženy se spojí proti jednomu muži. Ovšem dokáží si věřit a jsou všechny na stejné vlně? To je velmi zajímavé pojítko. Je pravda, že se čtenář hned v úvodu dozví, že Phillip zemřel. Ale netuší absolutně proč a jak. Příběh se tedy odehrává retrospektivně a to mi přišlo opravdu hodně zajímavé.

Z hrdinek jsem měla chvílemi pocit, že musí tajit nějakou super schopnost, jelikož v průběhu děje přišly k různým zraněním, ze kterých se velmi brzy vzpamatovaly. Sama se přiznám, že bych něco podobného nerozdýchala jen tak.

Náš manžel je rozhodně jiný a zcela výjimečný thriller. Knihu jsem přečetla za jedno odpoledne, a kdybych nemusela celý den nic dělat, rozhodně bych ji přelouskala na jeden zátah. Především závěr byl velmi povedený

Sama přemýšlím, k jaké knize bych Našeho manžela připodobnila, ale nic mě nenapadá. Kniha je velmi dobře napsaná, kromě čtivosti to autorka napsala tak, že jsem měla pocit, že během četby mi před očima probíhá film.


Za poskytnutí knihy k recenzi moc děkuji Albatrosmedia. Našeho manžela si můžete pořídit na eshopu zde.

12 komentářů

  1. Nad touto knížkou stále přemýšlím a díky tvé recenzi si ji nejspíš i pořídím. Vypadá opravdu zajímavě a mohla by mě zaujmout. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě mohu doporučit :-) mezi thrillery patří rozhodně k povedenějším a měla jsem ho hned přečtený :-)

      Vymazat
  2. Škoda, že sa trilerom vyhýbam... resp do rúk ich chytím len niekedy, pretože to môžu byť tak dobré knihy :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uvidíš, třeba časem :-) Ale ne každému se to líbí :-) Já jsem se k nim dopracovala až poslední tři roky :-)

      Vymazat
  3. Tak to je hodně zajímavé téma! Možná se to této knihy pustím :D A ta obálka je fakt krásná!

    ALL ABOUT CANDYS LIFE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus, Mai :-) Mohla by se ti dost líbit :-) Už jsi četla obě B.A.Paris? :-)

      Vymazat
  4. Tuhle knihu budu na milion procent číst! A nemůžu se dočkat.

    Gabux | Poslední článek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super! Tak to jsem moc ráda! Dej vědět, jak se ti bude líbit :-)

      Vymazat
  5. Obálka je velmi zajímavá a ty vlasy se mi hodně líbí. Na knihu jsi mě vážně nalákala a nejspíš si ji přečtu :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ačkoli tenhle žánr vyloženě nevyhledávám, dost jsi mě nalákala! Po knížce se určitě kouknu :)
    Marky (Books are my life...)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě těší, protože tato kniha není vůbec špatná :-) Ať se ti líbí :-)

      Vymazat

Albatros