Recenze - Hodnej kluk

HOKEJ, LED A VÁŠEŇ

Autor: Sarina Bowen, Elle Kennedy
Orig. název: Good boy
Pořadí v sérii: #1
Rok: 2017, v ČR: 2018
Počet stran: 320
Nakladatelství: Baronet
Překlad: Zuzana L´alíková
Moje hodnocení: ✶✶✶

Zorganizování bratrovy svatby je pro Jess Canningovou největší výzvou jejího života. Černá ovce rodiny si nemůže selhání dovolit. A nikdo (absolutně nikdo!) se nesmí dozvědět o té obrovské chybě, kterou udělala o jedné slabé chvilce s ženichovým svědkem. Chybě, která se nebude opakovat. Rozhodně ne. Přestože je to ten nejrajcovnější chlap na světě.

Pro Blakea Rileyho je chystaná svatba jako dar z nebes. Jess je hlavní družička a on ženichův svědek. Tak ať hra započne. No a co, že bude muset čelit troše (no tak dobře, spoustě) vzdoru? Jen potřebuje přesvědčit jednu tvrdohlavou blondýnu, že je ve skutečnosti hodnej kluk, i když se špatnou pověstí. Naštěstí jako každý hokejista ví, že když chcete skórovat, musíte se snažit.

Jess má všeho až nad hlavu i bez jednoho hodně sexy a trochu dětinského chlapa. Začne obřad včas i navzdory tomu, že někdo opil babičku? Patří vůbec na svatbu třpytky? A nevadilo by, kdyby družička zavraždila ženichova svědka?




POSTAVY:
Blake - hokejista, vtipálek a hlavně lamač ženských srdcí
Jess - sestra hokejisty se považuje za smolařku, stále mění zaměstnání a ve vztazích je nestálá

OBÁLKA:
Co si budeme říkat, kniha se řadí do erotické četby a vypráví o hokejistovi, takže jaká jiná by mohla být obálka? Velmi mi vyhovoval formát knihy, která se krásně vešla do kabelky. Ale přiznám se, že bez látkového obalu jsem knihu nedokázala vyvenčit.

FILMOVÉ HODNOCENÍ:
-

MOJE HODNOCENÍ:
Hodnej kluk mě nenalákal ani svou anotací nebo obálkou, ale právě přečtením prvních stran knihy, kdy jsem měla neskutečnou chuť ve čtení pokračovat. Sem tam si ráda přečtu nějakou erotickou literaturu ale najít nějakou, která by byla protknutá s humorem, se mi hledá dost těžko.

Hodnej kluk zaujme svým stylem vyprávění, ve kterém se střídají Blake s Jess. Převážně vyprávění ze strany Blakea mě nesmírně bavilo. Svým neotřelým humorem mě dokázal pobavit. Bohužel se postupně měnil. Je škoda, že nezůstal takovým sladkým bad boyem.

Dalším plusem je zde hokejové prostředí, ve kterém se příběh odehrává. Hlavní hrdina je hokejista, který nám s radostí vypráví o svých radovánkách. Jelikož jsme poznali daleko víc členů jejich týmu, je předem jasné, o jakých hrdinech budou další díly.

Vztah mezi Blakem a Jess byl intenzivní a líbil se mi. Já osobně jsem si u knihy potřebovala odpočinout, což se mi také podařilo. Do dalšího dílu se sice nehrnu, ale jsem ráda, že jsem si knihu přečetla. Hodnej kluk je správným a milým pohlazením po duši. Ideální do letních dnů.



Žádné komentáře

Albatros