Po stopách Jacka rozparovače - citáty z knihy

Ahoj čtenáři,

Při čtení si pravidelně lepíkuji citáty a myšlenky v knihách. Čas od času se mi stane, že je tolik skvělých citátů, ze kterých si jen těžko vybírám top tři do recenze. U knihy Po stopách Jacka rozparovače se mi to opět stalo a tak vznikl pro vás nový článek. Dejte mi vědět, který z citátů si získal vaše srdce.

RECENZI NA KNIHU PO STOPÁCH JACKA ROZPAROVAČE NAJDETE ZDE

Příšera nezmizí jenom proto, že předstíráte, že neexistuje. Jen se v případě jejího útoku stáváte zranitelnější. 

Nejspíš nikdy nepochopím způsob, jakým muži uvažují. Mé pohlaví není hendikep. Přesto mám štěstí, že je strýc natolik pokrokový, aby mi dovolil se od něj učit, takže mi nezbývá než tyto drobné mrzutosti snášet. 

Byla jsem odhodlána být krásná a nespoutaná, přesně tak, jak předvídala má matka. To, že jsem byla dívka se zájmem o mužskou práci, ještě neznamenalo, že odmítám být ženou. Kdo vlastně určil, kde jsou hranice? 

Mrtví mi nevadili tolik, jako jsem měla strach z živých, dýchajících stvoření, jež se na takových místech ukrývala. 

Byla jsem mladé děvče, jež vyrůstalo ve světě, kterému vládli muži. Bitvy, jež jsem chtěla vybojovat, jsem si musela dobře vybírat. 


Žádné komentáře

Albatros