Ediční plány na rok 2020



Ahoj čtenáři,

už třetí týden probíhá karanténa, a já mezi prací a domácností si prošla blog a zjistila jsem, že jsem vám tu nenasdílela odkazy na všechny ediční plány, které si pro nás nakladatelé připravili! A že jich je opravdu hodně. Pojďte si prohlédnout, co nakladatelé připravují, i když termíny vzhledem k situaci budou posunuté, musíme jim držet palce aby všechny tyto tituly mohli vyjít :-) .

Na jednotlivé edičáky se dostanete po rozkliknutí loga :-) 





























Samozřejmě to nejsou všechny nakladatelské plány. Někteří edičáky nevydali nebo vůbec nevydávají. Pokud najdu další, budu postupně doplňovat :-) 

2 komentáře

  1. Jsem zvědavá, jak nakonec ty plány dopadnou v současné situaci :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To asi mi všichni :-( Pomoci jím s uskutečněním plánů alespoň maličko můžeme :-)

      Vymazat

Albatros