Kalendář: Tatér z Osvětimi

TATÉR Z OSVĚTIMI | BESEDA | AUTOGRAMIÁDA


Ahoj všichni!

po dlouhé době se vracím se svou rubrikou Kalendář, o kterou se nyní budu pečlivě starat! Již zítra , tedy 11.října se v Knihy Dobrovský na Václavském náměstí v Praze koná beseda a následná autogramiáda se zahraniční autorkou Heather Morris, která napsala obdivovaného Tatéra z Osvětimi. Já na akci rozhodně nebudu chybět, co vy? 


Asi všichni jsme díky Káje z blogu Penny and books zaznamenali knihu Tatér z Osvětimi. Akorát nyní mám před sebou posledních dvacet stran této knihy a jsem nadšená! Moc se těším, až se s autorkou zítra setkám. 

Takže, co, kdy, kde? 

Co: Autogramiáda a beseda s Heather Morris
Kdy: Ve čtvrtek 11.října 
Kde: V Knihy Dobrovský na Václavském náměstí
v kolik: od 17:00 hodin

Dejte mi vědět, s kým se tam uvidím :-) 


2 komentáře

  1. Knihu si musím co nejdříve přečíst, moc mě láká! Užij si autogramiádu. <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Brzy se do ní pusť, je vážně skvělá :-) Děkuji za přání a dej vědět, jak se ti kniha líbila :-)

      Vymazat

Albatros