Shrnutí - Leden 2018

MĚSÍC S KNIHOU | ČLÁNEK + VIDEO



Ahoj,

rozhodla jsem se obnovit jednu starou rubriku, kdysi jsem ji nazývala Měsíc s knihou, ale to bývávalo. V této pravidelné rubrice bych vám ráda pověděla o nejdůležitějších okamžicích, které se mi přihodily. Dále samozřejmě budu vyhlašovat knihu měsíce a naopak propadák měsíce. A mimo to tu naleznete i odkaz na mé video, které najdete na mém YT kanále každý měsíc pod názvem Wrap up.

ODKAZ NA VIDEO ZDE



Leden utekl jako voda. První týdny se u mě nesly ve znamení studia neboť jsem měla zkouškové období. Naštěstí jsem všechny zkoušky zvládla a tak jsem si pak mohla číst knihy, které jsem chtěla a ne studijní materiály. Toto zimní zkouškové bylo mé poslední na této škole. Už se nemůžu dočkat, až budu mít hotovou školu.

V lednu se mi i přes zkouškové podařilo přečíst krásných 7 knih, což považuji za velký úspěch.  O jednotlivých knihách hovořím ve videu a nebo na ně najdete recenze zde na blogu :-)
Naopak nových knih jsem si pořídila 5 a 3 jsem dostala na recenzi.

Ve svém skromném příbytku jsem uvítala také dvě nové Funko POP! a to Hermionu v plesových šatech a C3-PO. Z obou mám nesmírnou radost a těším se, až mi k nim přibudou další samozřejmě.

Konec ledna/začátek února se u mě nesl ve znamení chřipky, kdy jsem jen spala a spala. 



PŘEČTENÉ KNIHY:
  • Styl 
  • Dvůr mlhy a hněvu 
  • Probuzení Simona Spiera 
  • Třináctkrát proto
  • Do vody 
  • Sexkomiks 
  • "Dávám ti své tělo..." Jak píšu milostné scény 



Nejlepší kniha : Dvůr mlhy a hněvu
Nejhorší kniha : Probuzení Simona Spiera
Největší překvapení : Dvůr mlhy a hněvu




A jak jste si vy užili leden? 

2 komentáře

  1. Dvůr mlhy a hněvu je prostě skvělá knížka, hrozně se těším na pokračování. :) Závidím další Funko POP, už si fakt budu muset taky nějakou postavičku pořídit, jsou boží. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tyto rubriky mám ráda :) Můj leden se také nesl ve zkouskovem duchu, ale zvládla jsem to :) Stihla jsem přečíst 5 knih, což byl můj cíl, takže jsem spokojená :)

    OdpovědětVymazat

Albatros