Tentokrát se hlásím s dvouměsíčním shrnutí nových přírůstků v mé knihovničce za letní prázdninové měsíce, které jsem nestrávila jako student s volnem, ale jako pracující. Jelikož jsem si v červenci pořídila jen jednu knihu, přišlo mi zbytečné psát jeden článek o jednom měsíci. V srpnu jsem si to za červenec náležitě vynahradila, ale jednalo se o nezbytné knihy, no posuďte sami. Můj první malý unboxing jste mohli vidět i na Instastories.
Mou jedinou červencovou knihou byla kniha Měsíc nad Soho, kterou jsem si koupila na autogramiádě Bena Aaronovitche, která se konala v Praze. Článek o autogramiádě máte ZDE. Knihu jsem si neplánovala pořizovat protože jsem stále nečetla první díl, ale Argo mělo slevu a každou knihu měli jen za 200 Kč a navíc když už mám mít knihu podepsanou, tak proč jen jednu, že? Každopádně jsem na knihu nesmírně zvědavá.
V srpnu jsem navštívila Levné knihy, kam jsem si úmyslně šla pro knihu Evžen Oněgin od Puškina. Ačkoliv jsem knihu ještě nečetla, byla jsem na divadelním představení a příběh mám stále ve své mysli takže se na četbu v nejbližší době nechystám ale jsem moc ráda, že knihu mám doma. Dále jsem si domů plánovaně odnesla knihu Bílá jako sníh, rudá jako krev od italského spisovatele Alessandra d´Avenia, podle které je i film a kniha má nesmírně dobré hodnocení. Poslední třešinkou z LK byla kniha Střelec, která je velmi maličká a roztomilá.
Nakladatelství Jota mi zaslala Povídky podivných od Ransoma Riggse, kterou jsem přečetla a zrecenzovala ZDE. Kniha je nádherně zpracovaná, krásné ilustrace obohacují zajímavé povídky podivných.
A konečně se dostáváme k balíčku od Megaknihy.cz na který jsem se nesmírně dlouho těšila. Objednala jsem si novinky, které v srpnu vyšly ale také nezbytnosti, které jsem nutně potřebovala. Jelikož jsem v červenci začala číst dvanáctidílnou sérii Poldark a doma jsem měla jen dva díly, nutně jsem potřebovala další dva, které se zatím dají koupit (v prosinci vychází pátý díl). Jeremy Poldard - Nový začátek od Winstona Grahama a čtvrtý díl, který tu bohužel nemám vyfocený Warleggan - Nad propastí.
Dopisy, které nikdo nečetl od Iony Grey je novinka od Fragmentu, kterou jsem již přečetla a recenze bude brzy. Kniha mě velmi okouzlila svou obálkou, anotací i samotným názvem. Četbu jsemm si užila a rozhodně mě nezklamala.
Než odejdeš od Clare Swatman je kniha, která ve své domovině vyšla poprvé letos a která má také dobré recenze. Obálkou mi připomíná knihy Jojo Moeys a prý při knize můžete plakat jako u Než jsem tě poznala.
Konečně mám i já Tisíc polibků od Tillie Coleo, kterou nedávno vydalo Yoli. Na tuto knihu jsem se obrovsky moc těšila (nepíšu to pořád? Ale já se opravdu na každou knihu moc a moc těším). Moc se mi líbí nová obálka, i když je pravda, že původní obálka byla také moc hezká.
Další novinkou je druhý díl od Reneé Andieh Růže a dýka od CooBoo. Dosud jsem nečetla první díl, což je nakonec dobře, protože mohu krásně navázat druhým dílem bez čekání.
Na Alenku v říši zombií od Geny Showalter mě nalákala Carol. Kniha vypadá úžasně a já už ji chci moc číst! Jenže se blíží Humbook a já ještě nemám načteno na všechny autory.
A poslední knihou je kniha Prokletý princ od Erin Watt.
Moc pěkná hromádka nových knih :) Skoro na polovinu z nich mám zálusk také :)
OdpovědětVymazat