Recenze - Disney Zvířátková sbírka pohádek

Originální název: Disney Animals Storybook
Rok: 2019, V ČR: 2021
Počet stran: 304
Překlad: Petra Vichrová
Moje hodnocení: ✶✶

Nádherná sbírka zvířecích příhod plná přátelství a dobrodružství
Popelka chce vykoupat kocoura Lucifera, Nala se Simbou pátrají po dokonalém doupěti, Dupík hledá kamaráda – a mnohem, mnohem víc. V osmnácti veselých příbězích, které navazují na známé filmy od Disneyho, na děti čekají staří i noví kamarádi. Malí čtenáři prožijí napínavé příběhy se zvířátky z Aristokoček, Pinocchia, Ledového království, Zootropolis, Ratatouille a dalších vyprávění. Hravá zvířecí dobrodružství právě začínají!
RECENZE NA SBÍRKY WALTA DISNEY NAJDETE POSTUPNĚ ZDE

OBÁLKA A ILUSTRACE:
Přiznám se, že psát recenze na kresby Walta Disney je pro mě čím dál složitější když se nechci stále dokola opakovat. Miluju Disneyho tvorbu, od barev přes světlost až k srdečnosti, která z jeho hrdinů vyzařuje. Tato sbírka je opět nádherně barevná, postavičky jsou přesně takové, jaké je známe a milujeme.

S podzimem vyšlo několik nových Disney knih. Ta, o které vám tu dnes budu vyprávět je lehce odlišná od ostatních, neboť jejími hrdiny jsou víceméně jen zvířátka.

Zvířátková sbírka povídek od Walta Disney je další sbírkou v řadě za nejmilejšími, vánočními nebo postýlkovými pohádkami. Tato sbírka na výšku nižších knih je opět vytištěna na kvalitním křídovém papíře a obsahuje celkem 18 příběhů se známými hrdiny

Knihu otevírá příběh Odvážné Vaiany se jménem Pua a Heihei, který popisuje chaos na ostrově před jarní slavností. Oslava s překvapením vypráví o nezbedných koťátkách Hraběnky a Tomáše z Ariskokoček. Jejich malé ratolesti se touží podívat na slavnost dospělých. Šípková Růženka zachraňuje malého zajíčka, který se ztratil v lese. Pinocchio a Figarův dlouhý den je příběh o kocourkovi Pinocchia, který se z loutky stal chlapcem. Připadá si osamělý a tak se zaběhne do města, kde se ztratí.

Příběh o Dantovi nás zavede do světa Coco, kde poznáváme opuštěné štěně, které se snaží najít svůj domov. Narazí na chlapce Miguela a brzy získává i své jméno. 101 dalmatinů Hrdina Patch, příběh malých a nezbedných štěňat, mezi nimiž nechybí i vůdčí Patch. Malý Simba ze Lvího krále spolu se svou kamarádkou hledají Dokonalé doupě. Zootopia Podvodníček je příběhem Nicka Wildea předtím než potkal Judy. Anna a Elsa z Ledového království chystají královský bál. Vydají se sehnat poslední nezbytnosti a přitom potkávají malého a osamělého sobíka v ohrožení v příběhu Nový sobí přítel.

Dneska bude všechno jinak. Dneska je nejvyšší čas na nějaké dobrodružství!

Ratatouille Kuchařské duo Linguini a Remy připravují speciální menu. Síla a statečnost o malém Mauglím z Knihy džunglí, který bude mít co dočinění s Káem. Kačer Donald na mléčné farmě zažije opravdu spoustu trablů. Ještě že tam mí na pomoc synovce a Mickeyho Mouse. Medvídek Pú v příběhu Pú se postará! o malé ztracené káčátko. Slon Dumbo a Timothyho velký den je cirkusový příběh známých hrdinů. Timothy dostane zprávu, že se na jeho představení přijede podívat celá jeho rodina a on se moc těší, až jim kouzlo cirkusu ukáže.

Hledá se Dory a příběh Kdo chce obejmout je velmi něžný příběh o síle rodinného objetí. Lady a Tramp Pod správným stromem najdou malé kotě a začíná pěkně náročné akrobatické číslo. Popelka dostane za úkol udělat Koupel pro Lucifera, který ale z duše nenávidí koupání a rozhodne se stůj co stůj koupeli vyhnout. Bunnies: Dupík hledá kamaráda je nádherným příběhem malého králíčka, který se snaží spřátelit s malým ježečkem.

Pokud milujete vy nebo vaše ratolesti Disney příběhy, tato nádherná sbírka vás rozhodně nesmí minout!