Svět knihy 2021 Praha - program

 


Ahoj čtenáři,

knižní svátek je opět po necelých dvou letech zpět! Už za měsíc to vypukne a na co se můžeme těšit? Dnes jsem objevila program a hned se tu o něj s vámi podělím! Pro nedočkavce mohu prozradit, že ze zahraničních hvězd se můžete těšit na autorku bestselleru Amerikána Chimamanda Ngozi Adichieo. Z českých stálic nebudou chybět Alena Mornštajnová, Karin Lednická, Bianca Bellová a spousta dalších! více níže.

Svět knihy se bude odehrávat ve čtyřech dnech, stejně jako jsme tomu byli doposud zvyklí. Vrchol veletrhu je směřován na sobotu. Já se na něj rozhodně chystám a moc se těším! 

Dejte mi vědět, co vás na programu zaujalo nejvíc a jestli se na něm uvidíme :) 


Program čtvrtek

Program pátek

Program sobota

Program neděle



3 komentáře

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Ach jo, bylo by tak super konečně zažít Svět knihy, po dvou letech :) Ale program fantastiky a young adult letos nestojí za řeč, takže výlet do Prahy zvažuji...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já na program ani moc nekoukala zatím, hlavně jsem nadšená, že SK bude :) pokud pojedeš, ráda tě pozdravím :)

      Vymazat

Albatros