Mé čtecí plány na léto

LÉTO | KNIHY | DOVOLENÁ



Ahoj všichni,

léto je sice v plném proudu, ale i tak bych se s vámi ráda podělila o svůj letní TBR čili seznam knih, které bych ráda během léta přečetla. A jak jste na tom vy? Také si dáváte nějaké čtecí plány? Budu moc ráda na vaše letní plány. 

Ráda si dělám seznamy, a jako většina lidí, ještě raději vyškrtávám hotové úkoly, v tomto případě knihy. Jelikož mám v knihovničce moc knih, které bych si ráda konečně přečetla, bylo trošku obtížnější sepsat tento seznam. Ale nakonec jsem si vytipovala knihy, které prostě přečtu, a hotovo!

Podle čeho určujete své TBR? Já vybírala podle různých kritérií. Přednost samozřejmě mají knihy ze spoluprací, potom příprava na Humbook a nakonec jsem volila poměrně novinky, které mě nesmírně lákají. A co by to bylo za léto bez mého nejmilejšího Sparkse!

Chystám se letos na dovolenou? Ano, ale až v září. Letos to bude krásná Morava a Anglie :-)



 Červenec 
☀Stíny nad zálivem ✓
☀Žij, dokud to jde ✓
☀Šest Vran ✓
☀Prohnilé město ✓
☀Loutkář ✓
☀Zakázané ovoce
☀Miluji tě, nenávidím ✓
☀Normálně jiní ✓

Srpen
☀Ink
☀Slunce je také hvězda
☀Vzkaz v láhvi ✓
☀Nikdyuž
☀Lord John a bratrstvo čepele ✓
☀Wonder woman
☀Nenech to být ✓
☀Ohníčky všude kolem
☀Než potkala mě ✓
☀Navždy



☀☀☀
Máte také svůj letní TBR? Budu se moc těšit na vaše názory, vaše TBR. Ovšem nezapomínejte, že čteme pro potěšení, ne proto, abychom se někam zbytečně hnali a snažili se mít co nejvyšší čísla! Přeji vám krásné léto :-) 

2 komentáře

  1. Já si popravdě žádné plány nedělám, vím totiž, že bych je stejně nesplnila. :) Tobě ale přeju, ať se ti vše podaří přečíst. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem si na toto léto také udělala takový seznam knih. Nicméně se moc těším na bazén a vychlazení se u bazénu. Tak přemýšlím, že tyto dvě mé oblíbené činnosti spojím a užiji si to dohromady.

    OdpovědětVymazat

Albatros