Recenze - Stranger things: Druhá strana

Komiks pro fanoušky oblíbeného seriálu Stranger things vám představí Druhou stranu


Autor: Jody Houser
Kresby: Stefano Marino
Orig. název: Stranger things 1
Název série: Stranger things
Pořadí v sérii: #1
Rok: 2018, v ČR: 2019
Počet stran: 100
Nakladatelství: Crew
Překlad: Kateřina Tichá
Moje hodnocení: ✶✶✶✶


Veleúspěšný komiksový seriál přichází v komiksové podobě!
Děj komiksové minisérie se odehrává během první sezóny… a popisuje děsivé věci, se kterými se musel Will Beyer střetnout a překonat je, když se ocitl v zrádném světě Vzhůru nohama, temné imitaci jeho vlastního světa!



OBÁLKA A KRESBY:
Obálku vytvořil Aleksi Briclot a já ji nemohu jinak než vynachválit. O všechny kresby se postaral Stefano Martino, který má na svědomí spoustu dalších komiksů, jako například série Angel, Catwoman a řada dalších. 

SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ:
V současné době máme za sebou šokující třetí sérii. Já osobně jsem v polovině druhé a jsem zvědavá, co dalšího přinese. Celý čas, co ostatní nad seriálem šíleli, jsem si říkala, že mě to nemůže strhnout. Že si další seriál natolik neoblíbím a opak se stal pravdou. Nemůžu říct, že je to můj nejoblíbenější seriál, nebo že se našla náhrada za Game of thrones, ale že se jedná o napínavý a fajnový seriál, to už ale říct musím. 


MOJE HODNOCENÍ:
Seriál Stranger things mě chvíli míjel. Nebo spíše já žila v domnění, že ho nepotřebuji. A jak jsem se obrovsky pletla! Už mám za sebou celou první sérii a pokračuji druhou sérií. Jelikož mě to obrovsky baví, nemohla jsem si nechat ujít ani knižní publikace, které minulý měsíc vtrhly na knižní pulty. 

Komiks Druhá strana mapuje ve zkratce celou první sérii. Pokud jste seriál neviděli, asi vám tento komiks toho moc neřekne a pro svůj krátký obsah ani nebude bavit. Ale pokud jste fanoušek seriálu, z komiksu budete nadšení. V seriálu sledujeme zoufalství matky Joyce, která se všemožnými silami snaží najít a zachránit svého synka Willa, který zmizel beze stopy. Joyce je skvělá postava, která se nevzdává a bojuje ze všech sil. Její boj sledujeme zejména v seriálu.


V komiksovém příběhu se dozvídáme, co zažíval Will na Druhé straně a odkrývá nám to, co nám seriál neodvyprávěl. Neočekávejte ale velké dobrodružství. Většinu času se Will schovával nebo jen bloudil kolem. Po dočtení budete rádi, že jste se dozvěděli něco nového, na druhou stranu je ale pravda, že pokud fanoušek seriálu tento komiks vynechá, o nic nového nepřijde. 

Dalším plusovým bodem jsou kresby, které jsou inspirované herci ze seriálu, takže pro fanouška nevšední zážitek a skvělé doplnění výborného seriálu. Je neuvěřitelné, jak se Martinovi podařilo vystihnout herce natolik, že si jsou jeho postavy podobné jako vejce vejci. Zatím nikde není žádná zmínka o tom, že by měl vyjít další díl komiksu, ale nic není ani vyvráceno. Nechme se tedy překvapit! 

Stranger things Druhá strana je sice tenký komiks, ale pro fanoušky seriálu je to nezbytnost. 

Za poskytnutí knihy na recenzi moc děkuji Míše a Crew. Stranger things Druhou stranu zakoupíte slevou zde!





2 komentáře

  1. Tento komiks se mi moc líbil. Bylo super vidět příběh z Willova pohledu.

    Už se nemůžu dočkat 4. série seriálu.

    All about Candys life

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zrovna dokoukávám druhou sérii, takže mám naštěstí ještě na chvíli co sledovat. Jsem zvědavá, co seriál přinese :-)

      Vymazat

Albatros